Saturday 4 November 2017

Forex r6a media oynatici


ARKADALAR FOREX R6A MEDA OYNATICI ALALI K GN OLDU CHAZDAN OK UZANTI BENM SORUNUM GEENLERDE CENNETN KRALLII FLMN FT SES VAR NGLZCE-TRKE FLM NGLZCEYLE BALIYOR TRKE SEENEN SEMEK N KNC SES KANALINA GETMDE FLM HEM TRKE HEMDE NGLCE FLMLE ALAKALI BR SIKINTI OLABLRM LTFEN YARDIM EDN.16 Mays 2017 Pazartesi 16 53 40 160 mesaj. Bu filmle ilgili diye dnyorum nk cześć byle biey duymadm i grmedim cihaz kullancs olarak.24 Mays 2017 Sal 15 22 42 69 mesaj. merhaba arkadam cihaz hakknda bilgi verebilirmisin mesala flv dosyasn ayormu kumandas ilevi nasl snma varm ses varm art tavsiye edermisin.25 Mays 2017 aramba 10 20 56 160 mesaj. Cihazn aamad format yok Zgłoś niedziałający anons anons zawarty w ankiecie, ayrca snma sorunu da yok Kesinlikle tavsiye ederim fiyat da ok uygun. Orijilinden alnt Jerryger. Forex bugn geldi tv yi baladm fakat siyah ekrandan baka birey gremiyorum acil stocznia edin Forex i tv tak hdmi ile baladm, forex i atmda loading yazyor sonra siyah ekrana geiyor hibir ilem yapmyor Kumandadan hangi tua basmaly m. yeni cihaz alpda byle sorunu yaayanda ne duydum nede grdm. Fabrikadan yoksa cihaz yazlm yanlm yklılılılıkılıkılıkılıkılıkılıkılıkılıkılıkılıkıkılızılıkılıkırıkırık. Gamdanoterdamn bir yaz varda ona ok glerim. Bana kendisi hep yle yemek tarifi olacak ama sorununuzu zebilir .1adet r6a kumanda.1adet ise forex r6a. ncelikle usbnin ana dizinine klas iinde atmadan direk dosyasn usbye cihaza takyoruz. ncelikle krdann sivri ucunu cihazn sa tarafndaki przywrócić deliine sokuyoruz ve elimizi hi ekmiyoruz yani srekli basl tutacaz. sonra kumandamznę moc tuuna basyoruz bu aradada hi krdan karmyoruz yine 1-2 dk kika elimizle krdan cześć karmadan bekliyoruz. Sonra cihaz otomatik olarak yazlm yklemeye geecek ve zainstalować zakończony yazsn grdnz yazlm yklenmi kendine reset. atacak ve cihaznz alacaktr eer cihaznzda teknik arza yoksa tabi.

No comments:

Post a Comment